сряда, септември 14

Благодаря :)

Идеята за кулинарно кътче-рецептурник многократно през последните години ми бе подхвърляна от мои близки, познати и непознати, узряваше като замисъл, но до този момент бе необходим лек тласък. Е, той вече е налице. Фотоапаратът се зарежда, а десетките разпечатвани, преписвани, чути и измислени рецепти търпеливо чакат да се появят на ефирните страници на Моя блог :)

Тази първа публикация е едно огромно БЛАГОДАРЯ!
Благодаря на Maxx, защото на нея дължа тази прекрасна джиджава страничка, благодаря й, защото ме вдъхнови, леко подбутна и зарази с ентусиазъм към „блогването”!
Благодаря и на любимите ми и близки хора, които са предани дегустатори на всеки успешен и недотам успешен мой кулинарен опит.
Специално благодаря на сестра ми и Н., които подхранват желанието ми за готвене с кулинарни поръчки, с което безкрайно ме радват.

Няма коментари:

Публикуване на коментар